niedziela, 22 stycznia 2012

Opakowanie ma znaczący wpływ na to, czy klienci zdecydują się na zakup danego produktu. Nie tylko zabezpiecza produkt przed zniszczeniem i np. utratą świeżości, ale jest nośnikiem informacji o nim i zachętą dla potencjalnego nabywcy. Atrakcyjne, przyciągające uwagę opakowanie często jest kluczem do komercyjnego sukcesu. Może sprawić, że produkt będzie się wyróżniał na sklepowych półkach wśród wielu innych, konkurencyjnych. Dlatego nad projektem nowego opakowania pracuje cały sztab ludzi, którzy muszą uwzględnić wiele czynników. Jakie są etapy tego procesu? Jakie badania użytkowników mają wpływ na stosowane rozwiązania? Na te pytania postara się odpowiedzieć Tomek Rygalik, przyglądając się poszczególnym etapom powstawania nowych wzorów opakowań. 
Zapraszam do obejrzenia tego krótkiego filmu na stronie: http://www.domoplus.pl/2010/design-istota-rzeczy-opakowanie_274

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz